" mmm.. The wolves they howled for my lost soul
I fell down a deep black hole " Paloma Faith - New York

Kukas se täällä kirjoittelee? Itse lintsari. Päätin tuosta vain olla menemättä kouluun ja kolmeen asti siellä olisi pitänyt kärsiä. Mitä järkeä siellä edes ylipäätänsä enää on? Keskiarvo on niin huono ettei sitä mitenkään saa enään nostetuksi tarpeeksi. Ei siis mitään odotettavissa tulevaisuudelta. Mitäpä minä siitä välittäisin, itsesäälinen ja ruma kun olen.

Päivityksiä tulee kun jaksan jotakin tänne surkeasta elämästäni raapustaa. Se olis kohta viikonloppu ja kyllä varmaan kaikki tietää mitä me silloin tehdään. Vinkki:

 

 

 

" Kauhee jano vielki!siis sammumaton jano!
Todellisuus!
On hetkittäin piinaa!
ilman hauskaaki voi olla viinaa joo hyvässä ja pahassa!
pidän pullonkeräysmummot rahassa!
RIP maksa goodbye aivosolut edessä viskii ja kylmä olut!
kippis jeppis jebulis hallitut koomat petri on hepulis!
otan hörppyy irvin imuu!
Mul o jano anna hirvi limuu!
huh jaa missä mä oon?!
Mä oon kännissä missä sä oot!? " Petri Nygård - Selvä päivä

= Blair =